donderdag 15 november 2012

Kadèr Gürbüz verdedigde Gent in vierde seizoen Sterren op de dansvloer

Vanaf 26 maart was Vlaamse actrice Kadèr Gürbüz _ recent te zien in zowel Jes als Code 37 _ in de vierde serie van Sterren op de Dansvloer op VTM.
Kadèr Gürbüz was de enige Gentse in het rijtje van Bekende Vlamingen; Ze moest het opnemen tegen Peter Van den Begin, Sonja Kimpen, Louis Talpe, Jelle Van dael, Kevin Janssens, Laura Lynn, Anthony Kumpen, Wouter van Bellingen en An Lemmens; Net als bij de vorige drie edities presenteren Francesca Vanthielen en Jacques Vermeire de serie.
De Sint-Niklase schepen Wouter Van Bellingen praat zo enthousiast over zijn deelname aan Sterren op de dansvloer dat hij vergeet te articuleren. 'Als ik me in mijn sas voel, begin ik te razen.'
Van Bellingen (37) mocht bewijzen dat hij zich ook in zijn sas voelt op het parket van de VTM-studio. In Sterren op de dansvloer gaat hij de strijd aan met negen andere BV's, onder wie acteurs Louis Talpe en Peter Van den Begin, actrice Kadèr Gürbüz en zangeres Laura Lynn.
Wouter Van Bellingen: 'Ze heeft dat verklaard in de media, ja. Het klopt dat ik niet echt een stijldanser ben. Ik heb nooit een dansopleiding gevolgd, maar ik ben wel een fuifbeest - als eerste op de dansvloer en als laatste weg. Olga zei wel dat ik gevoel heb voor muziek en ritme. Ik durf eigen bewegingen toe te voegen aan de choreografie.'
Acteur Louis Talpe, Toby uit 'Mega Mindy', beschouwt u als de topfavoriet.
'Die uitspraak verbaasde me. Volgens mij is híj een van de drie topfavorieten, samen met Kadèr Gürbüz en Peter Van den Begin. Kevin Janssens en Anthony Kumpen zijn de outsiders.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten