maandag 16 april 2012

Biografie actrice Kadèr Gürbüz


Biografie actrice Kadèr Gürbüz

Naam: Kadèr Gürbüz
Leeftijd: 40
Woonplaats: Gent

Verliefd/verloofd/getrouwd: verliefd...
Bekend van: Jes, Flikken, Code 37, W817, De Kampioenen

Hobby: Mijn JOB
Passie: Euh...Hetzelfde (en mijn hond)

Kadèr Gürbüz: Danservaring: geen (tenzij je die paar maanden ballet telt die ik volgde toen ik 7 was... dus hééééél lang geleden)
Favoriete dans: nog geen idee... maar dat komt zeker nog wel

Nummer waar je niet op kan stil zitten: Maniac uit Flashdance
Latin of Ballroom: op dit moment Ballroom omdat dat mij aangenaam verrast. Wel moeilijk.
Kadèr Gürbüz: Ik wil ‘Sterren op de Dansvloer’ winnen omdat: ik mezelf wil verbazen

Ik blink uit in: tetteren
Ik bak echt helemaal niets van: computeren en alles wat er mee te maken heeft. En... ik vind dat hééél erg eigenlijk.

Kadèr Gürbüz: Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: reis naar de noordpool (of de Oriënt Express)
Wat ik nooit meer wil meemaken is: alleen reizen... ik werd er gek van

Kadèr Gürbüz: Als ik enkele weken vrijaf heb, dan vind je mij: aan de koffie met vrienden of familie. Liefst elke dag. Mag ook 2 keer per dag... Zalig!
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: eerst 2 familieleden trakteren, dan 2 vrienden en dan 2 onbekenden die het nodig hebben (een huis kopen lijkt me ook wel wat... voor mezelf dan:-))

Kadèr Gürbüz: Mijn levensmotto is: blijf nieuwsgierig
Mezelf in 3 woorden: druk, levensgenieter en nieuwsgierig

Kadèr Gürbüz danste met: Dick Matthys in ‘Sterren op de Dansvloer’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten