zondag 18 november 2012

Kadèr Gürbüz uit de kleren in eerste aflevering Code 37

Kadèr Gürbüz uit de kleren in eerste aflevering van Code 37.
 
Kadèr Gürbüz, die vooral bekend werd door de jongerenserie W817, en recent in de vtm-serie Jes al een paar keer naakt ging, gaat ook in de eerste aflevering van Code37 uit de kleren.
 
Kadèr Gürbüz speelt een belangrijke gastrol in de eerste aflevering... als seksverslaafde vrouw van een tandarts.
Kadèr Gürbüz was zelf niet op de voorstelling van de eerste aflevering aanwezig: 'Ik wist zelfs niet dat de serie dinsdagavond voorgesteld werd.
 
Ik neem aan dat alleen de hoofdcast uitgenodigd was, en niet de gastacteurs.', aldus een immer vriendelijke Kadèr.
 
Als Kadèr Gürbüz geconfronteerd wordt met de nogal expliciete naaktscènes: 'Oei, heb jij die aflevering gezien? Zelf heb ik het resultaat nog niet gezien. Zal ik wel durven kijken?'
Waarop Kadèr Gürbüz meteen gerustgesteld werd dat ze zich niet hoefde te schamen over de topless beelden.
Kadèr Gürbüz: 'Die opnames zijn ongeveer gelijktijdig met die van Jes gebeurd, waar ik inderdaad ook uit de kleren ging. En nu deze rol.
 
Het is nu wel eventjes genoeg geweest met naakt gaan. Ik ben blij dat ze me weer gevraagd hebben voor een gastrol in FC De Kampioenen waarin ik niet bloot hoef, ' lacht Kadèr Gürbüz, 'dat is weer eens iets anders!'.
In de eerste aflevering van Code 37, uitgezonden op VTM, speelde Kadèr Gürbüz de rol van een seksverslaafde getrouwde vrouw die overlijdt aan wurgseks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten