woensdag 21 november 2012

Kadèr Gürbüz stopt met Familie maart 2012


Kadèr Gürbüz stopt met Familie in maart 2012.

Kadèr Gürbüz is nog maar net te zien in de tv-serie Familie, maar het avontuur zit er al weer op voor de vrouw. "Ik kies voor het risico."

"Mijn contract is met drie maanden verlengd, maar in maart 2012 heb ik mijn laatste draaidag. Dat is zo voorzien, al weet ik nu al dat er traantjes zullen vloeien.

Af en toe heb ik getwijfeld of ik toch niet bij 'Familie' zou blijven. Maar ik ben ambitieus.

Er zijn nog veel rollen die ik wil spelen. Zo zou ik dolgraag eens meedoen in een komedie.

Ik kies nooit voor de makkelijkste weg en daarom neem ik dit risico", aldus Kadèr Gürbüz in Dag Allemaal.


Kadèr Gürbüz speelt Caroline in Familie, de zelfzekere PR-verantwoordelijke van F@C, die net als Veronique op haar strepen staat. Caroline(Kadèr Gürbüz) is er de vrouw niet naar om zich opzij te laten duwen en ze verdedigt haar terrein als een leeuwin.

Ondermaatse prestaties duldt Caroline(Kadèr Gürbüz) niet, afspraken zijn er om na te komen en discussiëren kan alleen als de tegenpartij weet waar die het over heeft. Kortom, het ziet er naar uit dat Veronique haar gelijke heeft gevonden in Caroline…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten