vrijdag 13 juli 2012

Afscheid van 'Familie' actrice Kadèr Gürbüz: 'Mijn werk maakte me ziek'


'Familie'-actrice Kadèr Gürbüz: 'Mijn werk maakte me ziek'

In de seizoensfinale van 'Familie' viel haar personage van een berg, maar in het echte leven gaat het goed met Kadèr Gürbüz. 'De rol van Caroline heeft me genezen van een burn-out', geeft ze toe in TV Familie.

'Ik wist op voorhand dat mijn rol slechts tijdelijk zou zijn, maar ik vertrek toch met pijn in het hart', vertelt sexy Kadèr Gürbüz over haar afscheid bij 'Familie'. 'Ik werd op de set met heel veel liefde ontvangen en kreeg een mooi einde op tv. Ik mocht zelfs mee met de ploeg naar Disneyland en werd uitgewuifd met een bloemetje en kussen'.

Bovendien zorgde haar rol in de serie ervoor dat ze zich weer kon herpakken, biecht ze op . 'Na een hectische periode met 'Flikken', 'Het Swingpaleis', regionale tv, theater en andere opdrachten zat ik er een beetje onderdoor.

Ik was overwerkt en vertoonde alle symptomen van een burn-out: lichamelijk moe, nergens zin in, twijfels, geestelijk oververmoeid. Het werk had me ziek gemaakt. Ik had behoefde aan rust. Bij 'Familie' kreeg ik voor het eerst in mijn leven een contract voor een jaar. Die regelmaat had ik nodig om mijn batterijen op te laden'.

Seizoen 'Familie' eindigt met drama in de Ardennen voor Kadèr Gürbüz

Nagelbijten voor de fans van 'Familie': in de extra lange seizoensfinale trokken de kaderleden van de Van Den Bossche-holding op teambuilding naar de Ardennen.

Peter wil op die manier de neuzen weer in dezelfde richting krijgen. Hij heeft Caroline (Kadèr Gürbüz) mee uitgenodigd en dat zal hem berouwen: Caroline wil absoluut Matthias 'binnendoen', iets wat Veronique (Anne Somers) al veel langer in de gaten heeft.

Marie-Rose (Martine Jonckheere) rijdt na een praatje met Rita naar de Ardennen waar ze Caroline(Kadèr Gürbüz) tegen het lijf loopt. Ook Mieke belandt in een nachtmerrie, want ze wordt opgewacht door de voortvluchtige gangster Glenn.

 De seizoensfinale met het afscheid van Kadèr Gürbüz bij Familie werd op vrijdag 29 juni 2012 om 20:05 u uitgezonden op VTM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten